10 maj 2018

Playing with stamps

Hello there!

I just have to say Wow! So many new stamps! 
I had to do something with this cute Panda, so here's a card with pandas.
To make this card I used:
Stamps: Panda 2
The small stripes one both sides of the pandas is

Ok...? But where is the other half of the Panda?


Hej där!

Jag måste bara säga Wow! Så många nya stämplar!
Jag var bara tvungen att för något med den söta Pandan, så här är ett kort med flera pandor.
För att göra kortet så använde jag:
StämplarPanda 2
Dom smala remsorna på båda sidorna om pandorna är 

Ok...? Men var är den andra delen av Pandan?


Here it is!

Här är den!


The other part of the stamp Panda 2
The stripes one both sides of the pandas and the circle on the other side is
To make the circle I used the die: Scalloped circles

Den andra delen av stämpeln Panda 2
Remsorna på båda sidorna om pandorna är 
För att göra cirkeln så använde jag die Scalloped circles


My second card 

Mitt andra kort

When I layed eyes on these stamps I got an idea, I'm going to make an aquarium! 
So I did and used
The die to make the aquarium and the sign above are from Stitched rectangles

När jag såg dessa stämplar så fick jag en idé. Jag ska göra ett akvarium!
Så det gjorde jag och använde
Dies som jag använde för att göra akvariumet och skylten ovanför är från Stitched rectangles

Bye for now

Hej då så länge

DT-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar