19 april 2018

Student och sommarlov

Tänk att sommaren snart är här! Jag har gjort ett studentkort och så sommarlovskort i några olika färger.
Can you believe that summer is finally almost here?! I made a graduation card and summer holiday cards in a few different colors.

Jag stansade ut den fina blomman i två av Gummiapans papper. Jag skulle sätta en liten blingsten på studentmössan men glömde det! Det är gjort nu, så jag ska fota om kortet och lägga upp den varianten här senare....
I die cut the beautiful flower in two of Gummiapans papers. I was going to put a little rhine stone on the student´s cap but totally forgot! It´s there now, and I will take a new picture of the card and put it here instead of this one... 


Här har jag använt landskapsbårder-diesen, både till att stansa ut en liten sandkulle och att stansa ut för att använda som mask till att göra en moln-bakgrund.
Here I used the landscape border dies, both to cut out a little hill of sand and to cut out to use as a mask for creating a cloud background.







Stämplar/Stamps:
Äntligen Sommarlov! - 14060101
Badhytt 


Dies:
Blomma - D170527
Stor studentmössa - D170516
Student - D170520
Landskaps Bårder - D160434

Papper/Paper:
Maroonfärgad serie
Olivgrön serie


//Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar